Leuk dat je een proefles bij sportschool MATS wilt volgen! Wij willen je vragen onderstaande velden in te vullen en akkoord te gaan met de voorwaarden. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Proefles aanvragen

Ik neem deel aan de les op eigen risico. Sportschool MATS is niet aansprakelijk voor persoonlijk letsel en/of materiƫle schade in welke vorm dan ook zowel voor, tijdens als na de lessen.

Bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn) blijf ik thuis en neem ik niet deel aan de les. Ook bij hoesten, benauwdheid, verhoging/koorts of bij plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping) blijf ik thuis en neem ik niet deel aan de les.

Douche thuis voordat je naar de les komt en zorg voor schone sportkleding. Het meebrengen van slippers en een handdoek is verplicht. Nagels van handen en voeten dienen kortgeknipt te zijn. Volg in de sportschool te allen tijde de aanwijzingen van de leraren op.