Aanmelden bestaande lessen

Om weer te kunnen starten met de lessen op de sportschool, dien je onderstaande velden in te vullen en akkoord te gaan met de voorwaarden.

Aanmelden voor bestaande leden

Bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn) blijf ik thuis en neem ik niet deel aan de les. Ook bij hoesten, benauwdheid, verhoging/koorts of bij plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping) blijf ik thuis en neem ik niet deel aan de les.

Bij binnenkomst in de sportschool is het verplicht de handen te desinfecteren met handalcohol. Schoenen worden in de vakken geplaatst. In de gang, kleedkamers en lounge houden we 1,5 meter afstand van elkaar. Douche thuis voordat je naar de les komt en zorg voor schone sportkleding. Het meebrengen van slippers en een handdoek is verplicht. Volg in de sportschool te allen tijde de aanwijzingen en verzoeken van de leraren op.